navlaka za madrac

1. UVOD

Ovi Opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu: OU) sadrže uvjete uporabe usluge dostupne na internetskoj stranici matrachuzat.hu (u daljnjem tekstu: internetska stranica) od strane korisnika (u daljnjem tekstu: Korisnik). Tehničke informacije potrebne za uporabu internetske stranice, a koje nisu sadržane u ovim OU, osigurane su informacijama dostupnima na internetskoj stranici. Uporabom internetske stranice Korisnik potvrđuje i prihvaća sadržaj ovih OU.

2. PRUŽATELJ USLUGA

Naziv: Revoticon Kft (d.o.o.).

Sjedište: 1037 Budimpešta, Folyondár u. 30/B

Trgovina: 1132 Budimpešta, Reitter Ferenc u. 40.

Matični broj društva: 01 09 353633

Porezni broj: 27316535-2-41

Financijska ustanova koja vodi tekući račun: Raiffeisen Bank

Adresa e-pošte: info@revotica.hu

Broj telefona: +36-1/490-0808

3. UVJETI UPORABE

3.1. Odgovornost

Korisnik može rabiti internetsku stranicu isključivo na vlastitu odgovornost i prihvaća da Pružatelj usluga nije odgovoran za bilo kakvu materijalnu ili nematerijalnu štetu nastalu uporabom, osim odgovornosti za kršenje ugovora uzrokovano namjerno, krajnjim nemarom ili kaznenim djelom, ili za štetu po život, tjelesno ili duševno.

Pružatelj usluga isključuje svaku odgovornost za ponašanje korisnika internetskoj stranice te da je Korisnik u potpunosti i isključivo odgovoran za svoje ponašanje.

Korisnik je obvezan osigurati da korištenjem internetskoj stranice ne krši izravno ili neizravno prava trećih osoba ili zakon.

Pružatelj usluga ima pravo, ali nije obvezan provjeravati sadržaje (npr. komentare) koje Korisnici mogu učiniti dostupnima tijekom korištenja internetskoj stranice, a Pružatelj usluga ima pravo, ali nije obvezan, tražiti znakove nezakonitih radnji u objavljenom sadržaju i ne preuzima nikakvu odgovornost za iste.

3.2. Autorska prava

Cjelokupna internetska stranica (tekstovi, slike, grafički elementi i sl.) zaštićena je autorskim pravima, zato je zabranjeno preslikavanje, mijenjanje ili distribuiranje u komercijalne svrhe!

4. KUPNJA NA INTERNETSKOJ STRANICI

4.1. Cijene

Cijene prikazane na internetskoj stranici su bruto cijene, koje uključuju 27% PDV-a koji se primjenjuje u Mađarskoj.

4.2. Postupak naručivanja

Internetska stranica Korisnicima nudi prezentacije proizvoda i mogućnosti online naručivanja. Korisnik može pregledavati internetsku stranicu koristeći točke izbornika. Proizvodi su raspoređeni u sustav kategorija.

Kada se klikne na naziv kategorije, prikazuje se popis proizvoda koji se u njoj nalaze. Ako svi proizvodi u određenoj kategoriji ne stanu na jednu stranicu, možete se kretati pomoću brojeva iznad i ispod proizvoda. Detaljnoj stranici proizvoda možete pristupiti iz popisa proizvoda kada kliknete na naziv proizvoda Ovdje možete saznati detaljne karakteristike i cijenu proizvoda koji želite naručiti.

Na internetskoj stranici moguće je pretraživati ​​proizvode po ključnoj riječi. Rezultati proizvoda koji odgovaraju kriterijima pretraživanja prikazuju se u obliku popisa, slično kategorijama.

Odabrani proizvod možete dodati u košaricu pomoću gumba „Dodaj u košaricu“, a uz gumb možete postaviti željenu količinu. Korisnik može provjeriti sadržaj košarice pomoću stavke izbornika Košarica. Ovdje možete promijeniti količinu proizvoda koju želite naručiti ili izbrisati artikl. Također možete potpuno isprazniti košaricu pomoću gumba „Isprazni košaricu“. Korisnik može nastaviti postupak kupnje ako klikne na gumb Plaćanje. Drugi korak je unos podataka o naplati i otpremi.

Prilikom narudžbe, Korisnik je obvezan navesti sljedeće podatke: ime i prezime, broj telefona, adresu za naplatu, a ako je ona različita, adresu za dostavu i adresu e-pošte.

Kao sljedeći korak u procesu narudžbe, Korisnik mora odabrati odgovarajući način dostave i plaćanja. Korisnik može na stranici sažetka provjeriti sve prethodno unesene podatke, proizvode koje želi naručiti i njihovu količinu. Ako je sve ispravno, svoju narudžbu možete finalizirati pomoću gumba „Pošalji narudžbu“. Potvrdu o tome dobit ćete na internetskoj stranici ili e-poštom.

4.3. Obvezujuće davanje ponude, povratna potvrda

Pružatelj usluga će obavijestiti Korisnika u povratnoj potvrdi u roku od 48 sati. Ako Korisnik ne dobije potvrdu u roku od 48 sati, Korisnik se oslobađa obveze prihvaćanja ponude i nije obvezan primiti naručene proizvode. (48 sati ne uključuje državne praznike.)

Potvrdna e-poruka sadrži podatke navedene prilikom kupnje, detalje narudžbe, naziv i cijenu naručenog(ih) proizvoda, odabrani način plaćanja i dostave, i broj narudžbe.

4.4. Nastanak ugovora

Moguće je zaključiti ugovor na mađarskom jeziku. Narudžba se smatra ugovorom sklopljenim elektroničkim putem, koji je uređen Zakonom CVIII. iz 2001. o određenim pitanjima usluga elektroničke trgovine i usluga povezanih s informacijskim društvom. Na odgovarajući način primjenjuju se odredbe zakona, ugovor je reguliran Uredbom Vlade 45/2014 (II.26.) o detaljnim pravilima ugovora između potrošača i poduzeća, koji spada u područje primjene Uredbe (EZ) br. 1272/2008 i uzima u obzir odredbe naputka Europskog parlamenta i Vijeća o pravima potrošača br. 2011/83/EU.

Osim automatske potvrde e-pošte, Pružatelj usluga šalje Korisniku drugu e-poruku (zasebnu e-poruku o prihvaćanju) u roku od 48 sati, kojom prihvaća ponudu Korisnika, te je ugovor sklopljen primitkom zasebne e-poruke o prihvaćanju ponude od strane Pružatelja usluga, a ne primitkom e-pošte o automatskoj potvrdi narudžbe u roku od 48 sati. (48 sati ne uključuje državne praznike.)

4.5. Evidentiranje ugovora

 

Ugovor sklopljen putem internetske stranice ne smatra se pisanim ugovorom, Pružatelj usluge ga ne arhivira te isti nije naknadno dostupan.

 

4.6. Plaćanje

 

4.6.1. Plaćanje unaprijed: Zahtjev, nalog za plaćanje priložit ćemo našem pismu automatske potvrde, koje sadrži detaljne podatke o traženim proizvodima i podatke potrebne za plaćanje. Za uplatu imate 14 dana nakon čega ćemo otkazati narudžbu. Prijenos uplate započnite tek nakon što stigne zahtjev, nalog za plaćanje.

 

4.7. Mogućnosti za preuzimanje i dostavu

 

4.7.1. Osobno preuzimanje

 

Nakon prethodnog dogovora, možete zatražiti preuzimanje u bilo kojem od naših salona. Naručeni proizvod možete preuzeti u radnom vremenu odabranog izložbenog prostora. Osobno preuzimanje je besplatno.

 

4.7.2. Dostava na kućnu adresu

 

Također je moguće naručiti dostavu na kućnu adresu kurirskom službom za naručeni(e) artikl(e).

 

4.8. Izjava o prijenosu podataka za plaćanje pomoću sustava SimplePay

 

Prilikom kupnje korisnik potvrđuje da Revoticon KFt. (d.o.o) (Sjedište: 1037 Budimpešta, Folyondár u. 30/B) sljedeće osobne podatke koje je voditelj obrade podataka pohranio u korisničkoj bazi podataka navlakezamadrace.hr bit će preneseni društvu OTP Mobil Kft kao izvršitelju obrade podataka. Opseg podataka koje prenosi rukovatelj obrade je kako slijedi:

 

- ime

- adresa e-pošte

- broj telefona

- adresa za izdavanje fakture

- ukupni iznos narudžbe

 

Priroda i svrha aktivnosti obrade podataka koju provodi izvršitelj obrade podataka mogu se vidjeti u Informacijama o obradi podataka SimplePay na sljedećoj poveznici: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

5.PRAVO NA ODUSTANJE

 

5.1. Postupak za ostvarivanje prava na odustanak

 

Odredbe ovog odjeljka odnose se isključivo na fizičke osobe koje djeluju izvan svoje profesije, koje su samostalnog zanimanja ili poslovne djelatnosti, a koje kupuju, naručuju, primaju, rabe ili koriste robu, kao i na primatelja komercijalnih priopćenja i ponuda u vezi s robom (u daljnjem tekstu: Potrošač).

 

Potrošač ima pravo na odustajanje od ugovora bez navođenja ikakvog razloga u roku od četrnaest (14) dana od nadnevaka primitka proizvoda, ili u slučaju dostave više proizvoda, od dostave zadnjeg proizvoda Potrošaču od isporučitelja ili treće strane koju je odredio Potrošač osim prijevoznika.

 

Potrošač također ostvaruje svoje pravo na odustanak između nadnevka sklapanja ugovora i dana primitka proizvoda.

 

Ako Potrošač želi iskoristiti svoje pravo na odustajanje, mora poslati jasnu izjavu koja sadrži svoju namjeru odustajanja (na primjer, poštom ili elektroničkom poštom) Pružatelju usluga koristeći podatke za kontakt navedene u odjeljku 1. ovih Općih uvjeta poslovanja. Potrošač ostvaruje svoje pravo na odustanak u roku, ako svoju izjavu o odustanku od ugovora pošalje Pružatelju usluga prije isteka gore navedenog roka.

 

Potrošač je obvezan dokazati da je iskoristio svoje pravo na odustanak sukladno s odredbama ovih Općih uvjeta poslovanja.

 

U svim slučajevima, Pružatelj usluga će odmah potvrditi primitak izjave Potrošača o odustajanju putem e-pošte.

 

U slučaju pisanog odustajanja, smatrat će se da je potvrđeno u roku ako Potrošač pošalje svoju izjavu Pružatelju usluge u roku od 14 kalendarskih dana (čak i 14. kalendarskog dana).

 

U slučaju obavijesti putem pošte, Pružatelj usluga uzima u obzir nadnevak slanja, a u slučaju obavijesti putem e-pošte uzima se vrijeme slanja e-pošte, za potrebe izračunavanja roka. Potrošač će svoje pismo poslati kao preporučenu pošiljku kako bi se nadnevak slanja mogao vjerodostojno dokazati.

 

U slučaju odustajanja, Kupac je obvezan bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana obavijesti o odustajanju, vratiti naručeni proizvod na adresu trgovine koju je Pružatelj usluga naveo u točki 1. Rok se smatra ispunjenim ako Kupac proizvod pošalje (pošte ili preda kuriru kojeg je naručio) prije isteka roka od 14 dana.

 

Trošak povrata proizvoda na adresu Pružatelja usluge snosi Potrošač. Pružatelj usluge ne može prihvatiti paket vraćen pouzećem. Osim troška povrata proizvoda, Kupcu se neće naplatiti nikakvi drugi troškovi vezani uz odustanak.

 

Ako Potrošač odustane od ugovora, Pružatelj usluga će odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka Potrošačeve izjave o odustajanju, izvršiti povrat svih uplaćenih sredstava od strane Potrošača, uključujući troškove prijevoza (dostave), osim dodatnih troškova nastalih zbog toga što je Potrošač odabrao način prijevoza koji nije najjeftiniji standardni način prijevoza koji nudi Pružatelj usluga. Pružatelj usluga ima pravo zadržati povrat novca sve dok se proizvod ne primi natrag ili dok potrošač ne pruži vjerodostojan dokaz da je vraćen: od ta dva, Pružatelj usluga će uzeti u obzir raniji nadnevak.

 

Tijekom povrata, Pružatelj usluge koristi isti način plaćanja kao onaj korišten tijekom izvorne transakcije, osim ako Potrošač izričito pristane na korištenje drugog načina plaćanja; Potrošač neće imati nikakve dodatne troškove kao rezultat korištenja ove metode povrata novca.

 

Potrošač se može smatrati odgovornim za bilo kakvu amortizaciju proizvoda samo ako je do nje došlo zbog prekoračenja uporabe od one koja je nužna za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja proizvoda.

 

  1. Slučajevi kada potrošač nema pravo na odustanak

 

U slučaju ugovora o pružanju usluge, nakon izvršenja cjelokupne usluge, ako je Pružatelj usluga započeo s izvršenjem uz izričitu prethodnu suglasnost Potrošača i Potrošač je potvrdio da će izgubiti pravo na raskid nakon izvršenja cjelokupne usluge.

 

U slučaju proizvoda ili usluge na čiju cijenu ili naknadu Pružatelj usluga financijskog tržišta ne može utjecati, ona je podložna mogućim fluktuacijama tijekom razdoblja odustajanja od 14 dana.

 

Ako se radi o proizvodu koji nije unaprijed proizveden, a koji je Pružatelj usluga proizveo prema uputama Kupca ili na njegov izričit zahtjev, odnosno ako se radi o proizvodu koji je jasno prilagođen Korisniku.

 

Za proizvode koji su kvarljivi ili imaju kratak rok trajanja.

 

Za proizvod u zatvorenoj ambalaži koji se ne može vratiti nakon otvaranja nakon isporuke zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga.

 

Ako se radi o proizvodu koji je po svojoj prirodi neodvojivo pomiješan s drugim proizvodima nakon isporuke.

 

Kod alkoholnog pića čija stvarna vrijednost ovisi o tržišnim kolebanjima na način na koji Pružatelj usluga ne može utjecati, a čiju su cijenu ugovorile stranke prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora, a ugovor je ispunjen tek nakon isteka tridesetog dana od dana sklapanja.

 

U slučaju poslovnog ugovora u kojem Pružatelj usluga posjećuje Korisnika na izričit zahtjev Potrošača radi obavljanja hitnih radova popravka ili održavanja.

 

Kod prodaje i kupnje zatvorenih audio ili video zapisa i kopija računalnog softvera, ako je kupac otvorio ambalažu nakon dostave.

 

U slučaju novina, časopisa i periodičnih magazina, osim ugovora o pretplati.

Kod ugovora sklopljenih na javnoj dražbi.

 

Kod ugovora o pružanju usluga smještaja, osim usluga stanovanja, prijevoza, iznajmljivanja automobila, ugostiteljskih usluga ili usluga vezanih uz aktivnosti u slobodno vrijeme, ako je ugovorom određen rok ili rok izvršenja.

 

U slučaju digitalnog podatkovnog sadržaja koji se nalazi na nematerijalnom nosaču podataka, ako je Pružatelj usluga započeo s izvođenjem uz izričitu prethodnu suglasnost Potrošača, a Potrošač je istodobno izjavio da prihvaća činjenicu da će izgubiti pravo na odustanak nakon početka izvođenja.

 

  1. JAMSTVO

6.1. Jamstvo za ispravnost prodane stvari

U slučaju neispravne izvedbe od strane Pružatelja usluga, Korisnik može podnijeti zahtjev za jamstvo protiv poduzeća koji je u sukladnosti s odredbama Zakona V. iz 2013.  Građanskog zakonika.

U slučaju potrošačkog ugovora, Korisnik koji se kvalificira kao Potrošač može ostvarivati ​​jamstvene zahtjeve za nedostatke proizvoda koji su već postojali u trenutku isporuke proizvoda u roku od 2 godine od dana primitka. Korisnik više ne može ostvarivati ​​svoja prava iz jamstva nakon isteka roka zastare od dvije godine.

Ako da ugovor nije sklopljen s Kupcem, onda Korisnik može ostvariti svoja jamstvena potraživanja u roku od 1 godine od dana primitka.

Korisnik može – po svom izboru – postaviti sljedeće jamstvene zahtjeve: Može zahtijevati popravak ili zamjenu, osim ako je ispunjenje zahtjeva po izboru Kupca nemoguće ili bi podrazumijevalo nerazmjerne dodatne troškove za poslovanje u usporedbi s ispunjenjem drugog zahtjeva. Ako Korisnik nije ili nije mogao zatražiti popravak ili zamjenu, može zatražiti razmjerno smanjenje naknade ili Korisnik može popraviti kvar o trošku poduzeća, ili ga dati nekom drugom popraviti, ili - u krajnjem slučaju - može i odustati od ugovora.

Korisnik može prijeći s odabranog jamstvenog prava na drugo, ali Korisnik sam snosi troškove prelaska, osim ako je to bilo opravdano ili je tvrtka za to navela razlog.

Korisnik je obvezan prijaviti grešku odmah po njenom otkrivanju, a najkasnije u roku od dva (2) mjeseca od dana otkrivanja greške.

Korisnik može podnijeti zahtjev za jamstvo izravno protiv tvrtke.

U slučaju da se nedostatak otkrije unutar šest mjeseci od izvršenja (tj. isporuke ili primitka), pretpostavit će se da je nedostatak već postojao u trenutku izvršenja, osim ako je ova pretpostavka nekompatibilna s prirodom nedostatka ili prirodom proizvoda. Pružatelj usluga je izuzet od jamstva samo ako pobije ovu pretpostavku, tj. dokaže da je do kvara na proizvodu došlo nakon što je isti predan Korisniku. Temeljem navedenog, Pružatelj usluga nije obvezan uvažiti prigovor Korisnika ako na odgovarajući način dokaže da je uzrok pogreške posljedica nestručne uporabe proizvoda. Međutim, nakon šest mjeseci od dana izvršenja, teret dokazivanja je obrnut, što znači da u slučaju spora Korisnik mora dokazati da je nedostatak već postojao u trenutku izvršenja.

6.2. Jamstvo na proizvod

Jamstvo za proizvod može nastati samo u slučaju kvara na pokretnoj stvari (proizvodu). U tom slučaju, Korisnik, koji se kvalificira kao Potrošač, podliježe – po vlastitom izboru – odredbama navedene u točki 6.1. može ostvariti svoja prava ili jamstvene zahtjeve na proizvod.

Kao zahtjev za jamstvo proizvoda, Korisnik može zahtijevati samo popravak ili zamjenu neispravnog proizvoda.

Proizvod se smatra neispravnim, ako ne udovoljava zahtjevima kvalitete koji su na snazi ​​u vrijeme njegovog puštanja u promet ili ako nema svojstva navedena u opisu proizvođača.

Korisnik može ostvariti zahtjev za jamstvo proizvoda u roku od dvije (2) godine od nadnevaka kada je proizvod stavljen na tržište od strane proizvođača. Nakon tog roka Korisnik gubi ovo pravo.

Korisnik svoje jamstvene zahtjeve za proizvod može ostvariti isključivo prema proizvođaču ili distributeru pokretnine.

U slučaju jamstvenog zahtjeva za proizvod, Korisnik mora dokazati nedostatak proizvoda.

Proizvođač (distributer) je izuzet od svoje obveze jamstva za proizvod samo ako može dokazati da:

proizvod nije proizveden ili stavljen na tržište u sklopu svoje poslovne djelatnosti, ili

nedostatak nije bio vidljiv u trenutku stavljanja na tržište prema stanju znanosti i tehnologije, ili

nedostatak proizvoda proizlazi iz primjene zakona ili obveznog službenog propisa. Proizvođač (distributer) treba dokazati samo jedan razlog za izuzeće.

Jamstveni zahtjev za neispravnost prodane stvari i jamstveni zahtjev za proizvod ne mogu se ostvarivati ​​istodobno i paralelno zbog istog nedostatka. Međutim, u slučaju uspješnog jamstvenog zahtjeva za proizvod, Korisnik može zatražiti jamstveni zahtjev od proizvođača za zamijenjeni proizvod ili popravljeni dio.

6.3. Jamstvo

U vezi s obveznim jamstvom za određenu trajnu potrošnu robu, Uredba Vlade broj 151/2003 (IX. 22.) sadrži odredbe  o obveznom jamstvu za određenu trajnu potrošnu robu. (Objektivni) opseg Uredbe odnosi se samo na proizvode koji se prodaju na temelju novih potrošačkih ugovora sklopljenih na području Mađarske i navedenih u privitku Uredbe.

Za trajnu potrošnu robu navedenu u dodatku vladine uredbe, obvezno jamstvo je 1 godina, čiji je nadnevak početka nadnevak isporuke proizvoda Potrošaču ili, ako instalaciju vrši Pružatelj usluge ili njegov zastupnik, nadnevak montaže, puštanja u pogon.

Poduzetništvo je izuzeto od obveze jamstva samo ako dokaže da je uzrok kvara nastao nakon izvršenja.

Zbog istog kvara, Korisnik ne može istodobno ostvarivati ​​jamstveni zahtjev ili jamstveni zahtjev za proizvod; u suprotnom, Korisnik može ostvariti prava koja proizlaze iz jamstva u sukladnosti s točkom 6.1. i 6.2. bez obzira na prava navedena u jamstvu.

7.4. Ostvarivanje jamstva i jamstvenih zahtjeva

Korisnik može podnijeti svoje zahtjeve vezane uz jamstvo na sljedeće kontakt podatke: Poštanska adresa: 1037 Budimpešta, Folyondár u. 30/B

7. PRAVNI LIJEKOVI

7.1. Mjesto, vrijeme i način rješavanja prigovora

Korisnik može podnijeti pritužbe potrošača u vezi proizvoda ili aktivnosti Pružatelja usluge na sljedeće kontakt podatke:

Pružatelj usluge će odmah otkloniti usmeni prigovor, ako je to moguće. Ako usmenu pritužbu nije moguće odmah otkloniti zbog prirode pritužbe ili ako se Korisnik ne slaže s postupanjem po pritužbi, Pružatelj usluga će pritužbu evidentirati pet godina, zajedno sa sadržajnim odgovorom na pritužbu.

 

U slučaju osobnog usmenog prigovora (u poslovnom prostoru), Pružatelj usluga mora presliku zapisnika uručiti Korisniku na licu mjesta, a ako to nije moguće, postupiti u sukladnosti s pravilima za pismene prigovore navedenim u nastavku.

U slučaju usmenog prigovora putem telefona ili korištenjem drugih elektroničkih komunikacijskih usluga, Pružatelj usluga će Korisniku najkasnije uz sadržajni odgovor poslati presliku zapisnika.

U svim ostalim slučajevima, Pružatelj usluga će postupiti u sukladnosti s pravilima koja vrijede za pismene pritužbe.

Pružatelj usluga dodjeljuje jedinstveni identifikator prigovoru snimljenom telefonom ili drugim sredstvom komunikacije, što pojednostavljuje kasnije pronalaženje prigovora.

Pružatelj usluga će na prigovor zaprimljen u pisanom obliku odgovoriti u roku od 30 dana. Pod mjerom se podrazumijeva slanje poštom u smislu ovog ugovora.

Ako je prigovor odbijen, Pružatelj usluga će obavijestiti Korisnika o razlogu odbijanja.

7.2. Ostale mogućnosti provedbe prava

Ako se bilo koji potrošački spor između Pružatelja usluga i Korisnika ne riješi tijekom pregovora s Pružateljem usluga, Korisniku stoje na raspolaganju pravna sredstva kako slijedi:

Podnošenje prigovora tijelu za zaštitu potrošača,

Pokretanje postupka nagodbenog vijeća (potrebno je dostaviti kontakt podatke nagodbenog vijeća nadležnog prema sjedištu Pružatelja usluga),

Pokretanje sudskog postupka.

Ako potrošač uoči povredu svojih prava potrošača, onda ima pravo podnijeti prigovor tijelu za zaštitu potrošača nadležnom prema mjestu njegovog prebivališta. Nakon ocjene prigovora, tijelo odlučuje o provođenju postupka zaštite potrošača. Poslove prvostupanjskog tijela za zaštitu potrošača obavljaju okružni uredi nadležni prema mjestu prebivališta potrošača, a njihov popis možete pronaći ovdje: http://jarasinfo.gov.hu/

Platforma za internetsko rješavanje sporova

Europska komisija izradila je internetsku stranicu na kojoj se potrošači mogu registrirati, čime mogu riješiti svoje sporove vezane uz kupnju putem interneta ispunjavanjem zahtjeva, izbjegavajući sudske postupke. Na taj način potrošači mogu ostvariti svoja prava, a da ih, primjerice, ne ometa udaljenost. Ako želite uložiti pritužbu na proizvod ili uslugu kupljenu putem interneta, a ne želite nužno ići na sud, možete upotrijebiti alat za internetsko rješavanje sporova. Na portalu Vi i trgovac protiv kojeg imate pritužbu možete zajednički odabrati tijelo za rješavanje sporova kojem želite povjeriti rješavanje pritužbe. Platforma za online rješavanje sporova dostupna je ovdje: https://Internetgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

  1. OSTALO

8. OSTALO

 

8.1. OU (Opći uvjeti poslovanja), promjene cijena

Pružatelj usluga može izmijeniti ove OU, cijene proizvoda koje je moguće naručiti na internetskoj stranici i ostale cijene prikazane u bilo kojem trenutku, bez retroaktivnog učinka. Izmjena će stupiti na snagu nakon objave na internetskoj stranici i primjenjivat će se samo na transakcije nakon stupanja na snagu.

8.2. Tehnička ograničenja

Kupnja na internetskoj stranici podrazumijeva da je Korisnik upoznat i prihvaća mogućnosti i ograničenja interneta, s posebnim osvrtom na tehničke učinke i pogreške koje se mogu pojaviti. Pružatelj usluga nije odgovoran ako se otkriju bilo kakve greške u radu internetske mreže koje onemogućuju rad internetske stranice i kupnje.

8.3. Politika zaštite podataka

Politika zaštite podataka pružatelja usluga dostupna je na sljedećoj adresi: www.matrachuzat.hu Nadnevak stupanja na snagu ovih OU je: 17. rujna 2024.